vrijdag 4 december 2009

In de categorie: bizarre producten

Ik ben een vrouw en dus niet vies van een crèmepje hier, een poedertje daar en een likje mascara. En aangezien innovatie my middle name is, ben ik niet vies van een nieuw product. Maar er zijn grenzen...

Grens 1: L'Oreal Paris True Match Roll'On foundation. L'Oreal geeft de uitdrukking "je gezicht plamuren" een compleet nieuwe lading. Een foundation die je aanbrengt met een heuze roller. Tijdens het sauzen van je muur ook zo benieuwd geworden hoe de muur dit ervaart? Je kunt het nu meemaken voor slechts 20,94 euro. Mike, it's amazing!

Grens 2: Lancome Ôscillation Vibrating Infinite Powermascara (waarom hebben make-upartikelen altijd van die idioot lange namen?). Het is, jawel, een vibrerende mascara. Deze 'powermascara' belooft enorm verlengde supergesepareerde wimpers. Eh. Klinkt erg handig: een vibrerend zwart stokje met uitstekende haartjes dichtbij je oog houden om daarmee je wimpers in te smeren.

Opmaken wordt in elk geval een compleet nieuwe sensatie. In plaats van je toilettas te pakken, grijp je 's ochtends naar je gereedschapskist. Met een plamuurmesje breng je eerst je dagcrème op. Vervolgens saus je je gezicht egaal met een roller en vibreer je je wimpers tot oneindige lengtes. De make-upindustrie weet het al lang: er schuilt een bouwvakker in elke vrouw...

4 opmerkingen:

  1. Goed verwoord! Als vrouw ben je echt een vermogen kwijt aan die nieuwe producten. Als je de reklame mag geloven zag je er tot nu toe uit als een slons. Vibrerende mascara! Ik vraag me wel af waar de baardgroei stimulerende scheerschuim voor de man blijft.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kijk, hier ben ik het dus helemaal mee eens. Je reinste onzin al die meuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nu worden we allemaal Babs de Bouwer? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toch ben ik wel eens benieuwd naar al die high tech make up gadgets... ;)

    BeantwoordenVerwijderen