zondag 1 februari 2009

Op de drempel?

Tja, en dan begint het toch weer te kriebelen. Ooit, in een ver verleden (en dan praten we over 2002) had ik een website waarop ik de meest onbenullige, interessante, aparte en bijzondere dingen vermeldde die ik meemaakte. Dat was toen redelijk nieuw en mijn website liep dan ook aardig goed. Maar na een aantal jaren schrijven was ik er wel klaar mee. Geen tijd meer, geen zin, dus hup de stekker eruit!

Tot nu dus. Al een tijdje zat ik er aan te denken om weer een blog te beginnen. En zo aan het eind van mijn studie Bedrijfskunde, en op de drempel van een nieuw leven met eerste echte baan, vind ik het wel weer tijd voor een eigen site. Dus...bij deze! Welkom op 'Op de drempel'.

3 opmerkingen:

  1. het ziet er weer veelbelovend uit in ieder geval. Leuk om je zo een beetje te kunnen volgen!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kom maar op met die sterke verhalen! Ik volg je!

    BeantwoordenVerwijderen